niedziela, 7 grudnia 2014

Mikijaż paletką LOVELY nude make up kit + P.S.

Cześć !
Dzisiaj pokaże Wam kolejny makijaż wykonany paletką LOVELY nude make up kit
Makijaż jak zwykle utrzymany w odcieniach brązu, ( ostatnio jestem monotematyczna) i dodatku czarnego cienia z delikatnym brokatem.
Brwi .. hm no właśnie moje brwi pozostawiają wiele do życzenia.. :)
Mam nadzieję że makijaż chociaż troszkę się spodoba.










P.S. długo mnie nie było.. miałam być systematyczna .. ale wyszło jak zwykle, umarł nasz mały biały przyjaciel śliczna psinka która miała jeszcze całe życie przed sobą miał tylko 5 lat... ból w sercu okropny ...nic mi się nie chciało , ale mam nadzieję że nie długo powrócę do  życia..
ostatnie zdjęcie, dzień przed śmiercią..




2 komentarze:

  1. Makijaż bardzo ładny, chyba muszę w końcu kupić tę paletkę :)

    A psinka słodka, współczuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta paleta i makijaż bardzo ładny:)

    Szkoda psinki.

    OdpowiedzUsuń