sobota, 13 grudnia 2014

Nieplanowane zakupy! Pierwsze przeceny i wyprzedaże.

Witajcie!
Dzisiaj taki szybki post o wczorajszych spontanicznych zakupach.Nie planowałam nic kupować konkretnego , bardziej miałam rozglądnąć się za prezentami. Oczywiście nie udało się..Kupiłam parę rzeczy dla mojej córki i troszkę dla siebie.
Na zakupy wybrałam się do Factory Outlet w Krakowie, jak ktoś nie był a ma okazję to polecam.Jest juz sporo przecen, w sklepach HOUSE,CROPP, MOHITO, SINSAY , RESERVED jest 30% od ceny na metce na wszystkie produkty. Niezły deal.Np. siostra kupiła śliczną kurteczkę płaszczyk w Mohito za 83 zł, SZOK kurtka na zimę w takiej cenie.W Reserved są również przeceny na akcesoria zimowe dla dzieci  a mianowicie 5zł za czapkę rękawiczki lub szalik. Super !! Ucieszyłam się bardzo potem tylko żałowałam że nie wzięłam więcej na kolejny rok.
Kolejny sklep jaki odwiedziłam to Calzedonia . Tam jak zwykle można kupić coś fajnego , znowu trafiło się mojej Emilce ocieplacze na nogi 3 szt za 6,90zł rewelacja ,na początku  nie chciała się do nich przekonać a dziś już jedne ubrała.Co ja będę Wam tu zanudzać zobaczcie same..


Legginsy z Tezenis 19,90zł
 Podkolanówki i zakolanówki za 2zł! CALZEDONIA
Grube rajstopy są super moja kolejna para! 
 Ocieplacze dla dzieci 3 za 6,90zł CALZEDONIA

 Bedą na sylwestra nie mogę się doczekać ,

 Szalik i czapka z Reserved tak jak wspomniałam wcześniej 5zł/sztukę
Rękawiczki dziewczęce z H&M  5zł.( kupiłam jeszcze parę ubrań dla córki ale wszystko się suszy po praniu)
Zakochałam się w tych bucikach, są z Reserved przecenione z 120zł na 39,90 - 30% przy kasie wyszło niecałe 28zł .Butki są skórzane i meeega ciepłe.
To wszystko ..Może jeszcze się pokuszę pokazać zakupy z H&M które tak jak wspomniałam są wyprane.
Pewnie jak większość kobiet uwielbiam fajne przeceny i wyprzedaże, ciekawa jestem czy upolowałyście już coś na zimowych wyprzedażach czy raczej czekacie  na te po świętach?
Miłego weekendu..:)

3 komentarze:

  1. świetne zakupy ;)

    zapraszam ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :) Rzęsy są meeega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam Wam tych outletów :))) Choć ja ostatnio w Deichmannie ocieplacze na siebie kupiłam po 4zł/sztk :)

    OdpowiedzUsuń