środa, 10 grudnia 2014

MAKIJAŻ W STYLU PIN UP GIRL

Na początku chciałam podziękować Wam  za  wszystkie  komentarze w poprzednim postach, jest mi  naprawdę  bardzo miło ;).
Chciałam Wam pokazać kolejny dzienny makijaż tym razem  w stylu "pin up". bardzo lubię się tak malować, bo  nie wiem dlaczego ale czuję się wtedy młodsza niż naprawdę  jestem;)Makijaż dodaję mi dziewczęcco uroku, przynajmniej tak mi się wydaję ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Dobrej Nocy ...:)


P.S.Czasami zastanawiam się czy mój pies to na pewno pies ?Same zobaczcie..



14 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny. Pewnie się powtarzam, ale zazdroszczę Ci umiejętności namalowania tak pięknej i równej kreski :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie makijaże :) Klasyka to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny:) A tak kreska <3
    Chciałabym Cię poinformować,że nominowałam Cię do Liebster Blog Award i byłoby mi bardzo miło jeśli odpowiedziała byś na 11 przygotowanych przeze mnie pytań. Więcej w tym poście http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html#comment-form
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo postaram się odpowiedzieć w ciągu paru dni:)

      Usuń
  5. Wow, that eyeline is sooo well executed!! Very good work! I love it how it shape your eye! btw, your dog is amazing!

    Just crashed into your blog and I just love it!
    I would really appreciated, if we could follow each other on BL and GFC!
    Just started following you and would be delighted if you could do the same!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. kuuurde [opwtorze sie ale ta kreska jest przecudowna !

    OdpowiedzUsuń