środa, 16 grudnia 2015

Kolorowa kreska na dzień

Hej!

Gotowe już na święta ?Prezenty kupione? Wysprzątane domy?Jak mnie to stresuję co roku to samo , zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwile.. nie wiem z czego to wynika obawiam się tylko że z czystego lenistwa...
Jednak gdybym była bardziej   zmotywowana np. śnieg za oknem .. to wszystko było by gotowe..
To będą już moje 10 święta bez śniegu i jest mi z tego powodu bardzo przykro, 9 lat w UK wiadomo 
śniegu nie było z wielką nadzieją czekałam na święta w Polsce i wygląda na to że pogoda w święta nie wiele będzie się różnić od pogody w Anglii. A jak jest u Was ? Też wyczekujecie śniegu na święta?

A teraz do rzeczy , to nie miał być post o świętach tylko kolejny mój makijaż, który pokazywałam już dużo wcześniej na moim instagramie, jak ktoś mnie tam śledzi to pewnie już go widział..
Kolejny raz będzie to makijaż z kreską , ale troszkę inną niż zwykle.. Jak dla mnie jest to typowy makijaż dzienny , bardzo dobrze się w nim czułam a nawet odniosłam wrażenie że  trochę mnie odmłodził :)
Zapraszam do zdjęć jestem ciekawa Waszej opinii :))








 

10 komentarzy:

  1. bardzo fajna ta kreseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda ta kreska. Podoba mi się, że przechodzi w czerń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przełamać do kolorowych kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie śnieg był teraz 2 dni, tylko bałwany zostały na podwórku :D
    kreska bardzo mi się podoba, mam niebieski eyeliner od wibo to może też tak spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ta kreska wygląda .śliczny kolorek.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to w sumie się cieszę,że śniegu nie ma bo to moja pierwsza zima "za kółkiem" więc na samą myśl o śniegu się trzęsę :P Choć ubolewam nad tym z drugiej strony bo moje dzieci czekają i czekają a sanki się kurzą :(
    Co do kreski to nie do końca mi się podoba ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie CI w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż!! Podoba mi się blog- również obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie i starannie podkreślone oko, jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie podkreślone oko i wydobywa kolor Twojej tęczówki :D

    OdpowiedzUsuń