środa, 12 listopada 2014

Makijaż dzienny z kreską.

Zastanawiałam się chwilę and dzisiejszym postem miałam zrobić recenzje kremu CC smart make up BELL. Odłożę to na wieczór lub dzień jutrzejszy, za to pokaże  makijaż jaki dzisiaj wykonałam.Maluję się tak bardzo często, chociaż przyznam szczerzę że to nie jest mój najmocniejszy makijaż dzienny. Od zawsze lubiłam zdecydowane kolory ,grubą kreske i mocno wytuszowane rzęsy.
Lista kosmetyków jakich użyłam:
BRWI- ESSENCE eyebrow designer  kolor blond
KOREKTOR-liquid concealer MISS SPORTY najjaśniejszy
CIENIE-jasny cień  GLORY z paletki MUA Smokin Palette , w załamaniu powieki INGLOT mój ukochany kolor brzoskwiniowy 407.Najciemniejszy kolor FANTASY( w załamaniu) również z  paletki MUA
KRESKA-eyestudio lasting drama gel eyeliner MAYBELLINE 01 BLACK
RZĘSY-panoramic lashes WIBO CZARNY

Mam nadzieję że makijaż się podoba , pozdrawiam serdecznie
A.

5 komentarzy: