czwartek, 13 listopada 2014

1+1 czyli promocja w Rossmannie

Cześć!

Zapewne większość dziewczyn już wie o promocji w Rossmannie, że przy zakupie dowolnego produktu do makijażu drugi w tej samej cenie lub tańszy dostajemy gratis.
Jak dla mnie- kusząca propozycja.W związku z tym wraz z siostrą i mamą wybrałam się dzisiaj do Rossmanna.Na szczęście kupiłam tylko trzy rzeczy z kolorówki (czwartą wybrała sobie mama).
Żadnej z tych rzeczy wcześniej nie miałam więc tym bardziej  nie mogę się doczekać jak się u mnie sprawdzą.
A o to co kupiłam..
1.Eyeliner waterproof WIBO czarny

2.Fluid rozświetlający  z witaminą duo C LIRENE 01 jasny
3.Mascara rock with me WIBO czarny .( z bardzo dziwną szczoteczką)
To tyle .. promocja trwa do 19 listopada, może jeszcze się na coś skuszę;)
Pozdrawiam..
A.
 


 

12 komentarzy:

  1. Skusimy się skusimy. Pójdziemy jeszcze w weekend hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam 4 maskary, ale Twojej nie mam. Faktycznie ma dziwną szczoteczkę, ciekawa jestem, jak się będzie nią malowało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam już ją dwa razy i trochę ciężko się nią maluję.Jednak efekt jak na razie jest niezły ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. dzisiaj tez postanowiłam skorzystać z tej promocji ;) nie potrzebowałam nic do makijażu więc kupiłam sobie dwa lakiery z Wibo ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie kupowałam lakierów , może się jeszcze skuszę :)dziękuję bardzo i również obserwuję ;)

      Usuń
    2. ja kupiłam jeden matowy ciemny brąz i jest genialny a drugi bordo ponoć imitujący skórę. zobaczymy jak to wyjdzie :) jak tylko je wypróbuję to wstawię zdjęcia na bloga ;)
      ja również dziekuję za obserwację i Twój komentarz, został mi jeszcze tylko miesiąc rozłąki więc moze dam radę ;)

      p.s. jeśli możesz ( i oczywiście chcesz) to usuń sobie weryfikację, to ułatwi komentowanie ;)

      Usuń
    3. dzięki za dobrą radę wyłączyłam tą weryfikację;). Ja czekam na ukochanego jeszcze tydzień ;D ale potem znowu rozłąka na dłużej ;/
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Oooo do moich urodzin :D Naprawde dziwna szczoteczka od tuszu ^-^ Uwielbiam na czyis oczah kreske eyeliner'em jednak nigdy nie umiem sobie sama narysowac ; /
    Pozdrawiam, Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie średnio mu idzie, jest trochę za ciężki i mieszam go z jasnym lekkim kremem bb .

      Usuń
  6. Ja kupiłam tylko prezenty, dla siebie jakoś nic nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń