sobota, 1 sierpnia 2015

asymetryczne spodenki -OOTD

Hej Dziewczyny!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny już strój dnia.W roli głównej spodenki z Zalando chciałam je Wam zaprezentować już jakiś czas temu, ale wyszło dopiero teraz;)
W stroju, jak widać dominują jasne kolory, głównie biel, jedynym kontrastem jest tutaj niepasująca do niczego moja  najukochańsza  torebka ..Zapraszam do zdjęć ..


 

 koszulka -h&m
spodenki-even&odd 
baletki-h&m
torebka-atmosphere






 Moja Emisia też bardzo chciała się pokazać..


Udanej niedzieli :))

18 komentarzy:

  1. Fajnie prezentują się te spodenki, ładne mają kolorki.
    A mała modelka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) były wcześniej opalone teraz to tylko resztki niestety

      Usuń
  3. Super dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Takie spodenki fajnie sprawdzają się również na rower :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) na rower wybieram się już od miesiąca i jakoś zebrać się nie mogę ..

      Usuń
  5. Mi w oko bardziej wpadła torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koszulka z H&M :)

    u mnie nowy post, zapraszam! :)
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to wszystko ze sobą gra, podoba mi się na tobie
    jednak sama spodenek w kwiaty bym nie ubrała

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne spodenki, w takich fajnych letnich kolorkach ;)
    A Emisia ma słodką bluzeczkę z Minionkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O właśnie takie spodenki chcę;) Ale boje się zamawiać przez internet, a w sklepach stacjonarnych coś nie mogę dorwać;)

    OdpowiedzUsuń