piątek, 17 kwietnia 2015

MARULA GOLD olejek marula eliksir -krótka recenzja

Hej Dziewczyny!!
Jak ja się cieszę że już jest piątek.. zapewne czujecie to samo, zapowiada się "lazy weekend" no bo co tu robić w taką pogodę.. Może w końcu nadrobię zaległości tu , na blogu bo trochę wpisów do zrobienia mam , a priorytet to rozdanie, do którego zabieram się ponad miesiąc.Może jutro się uda
A jak na razie zapraszam na krótką recenzje.

Przedstawiam Wam produkt który kupiłam chyba na przełomie listopad-grudzień i to całkiem przypadkowo. Olejek marula -eliksir 100% naturalny  z firmy Mincer to o tym produkcie Wam dzisiaj co nie co opowiem.

Co mówi producent:
Olejek marula to skarb Afryki, pozyskiwany z pestek owoców drzew zwanych drzewami słoni.Tłoczony na zimno stosowany jest przez rdzenną ludność jako naturalny nawilżacz do walki z suchą spękaną skórą, podrażnieniami i oznakami starzenia.Jest źródłem naturalnych tokoferoli i jednonienasyconego kwasu oleinowego (NNKT).Znakomicie się wchłania , uzupełnia braki ochronnego płaszcza lipidowego, zabezpiecza przed inwazją wolnych rodników powodujących przedwczesne starzenie się skóry .To prawdziwy Strażnik Młodości.

Do zakupu tego produktu skusiła mnie przede wszystkim cena , w zasadzie uwielbiam olejki nie tylko na twarz ale i na włosy ale tego nie znałam.
Kosztował mnie całe 10zł na promocji -50%




Skład:
Na pierwszym miejscu oczywiście olejek marula, zaraz po nim emolient, i tyle..
Nie powiem bardzo mnie cieszy tak krótki skład.

Opakowanie:
W podłużnym pudełeczku znajdziemy malutką ciemną szklaną buteleczkę z pipetką, bardzo mi odpowiada ten rodzaj opakowania ze względu na łatwą i oszczędną aplikacje olejku.

Moja opinia:
Olejek bardzo fajnie się nakłada, nie jest bardzo tłusty i ciężki przez co delikatnie spływa z twarzy.Bardzo dobrze się wchłania, nie zostawia tłustego filmu. Zapach ma przyjemny i delikatny.Kolor raczej przezroczysty.
Po aplikacji produktu od razu można zauważyć napięcie skóry, niestety jak na razie jest to efekt krótkotrwały.Olejek świetnie sobie radzi z suchą skórą bardzo dobrze nawilża skórę i utrzymuje ją w takim stanie przez co najmniej 8 godzin.Stosuję go tylko na noc więc niestety nie wiem czy nadaję się pod makijaż.Ja używam tego olejku tylko do twarzy ale przeczytałam że jest to produkt uniwersalny świetnie się sprawdza również do włosów ,ciała , rąk i paznokci, ma działanie antycellulitowe i pomaga niwelować rozstępy.
Na pewno wypróbuję ten produkt na moje umęczone końcówki włosów.

Stosowałyście już ten olejek ? Jakie Wam się sprawdzał? A może znacie inne mało popularne olejki chętnie o nich poczytam ..

Miłego wieczoru!! :))








1 komentarz:

  1. Widziałam go w osiedlowej aptece - jest tam do kupienia cała seria kosmetyków z olejem marula.

    OdpowiedzUsuń