piątek, 13 listopada 2015

Zakupy z Rossmanna -49%

Cześć :)

Temat na czasie:)  wszędzie głośno o promocji w Rossmannie więc i ja Wam pokaże co kupiłam w ostatnich dniach.
Na pierwszym etapie promocji kupiłam tylko trzy produkty , balsam do ust i dwa lakiery . Drugi etap przyniósł już trochę więcej rzeczy . Moje ukochany eyelinery i mascary . W moje ręce wpadła też cielista kredka do oczu.. 
Oprócz produktów do makijażu , kupiłam dwa kremy  oba są fantastyczne ale o tym kiedy indziej :)


 Balsam do ust LOVELY z mentolem  i aloesem bardzo ciekawa jestem tego produktu.
Lakier  do paznokci WIBO  1 coat manicure  i chic matte , oba testowałam i są fajne, 
czerwony rzeczywiście może być jednowarstwowy i w miarę szybko wysycha , ale nie trzyma się długo na paznokciach.
Brązowy -nałożyłam dwie warstwy schnie troszkę wolniej , ale jest fajny matowy efekt .Mam trzeci dzień na pazurkach i wszystko jest ok :)


 <3 <3 <3
Mascara Big MAX brush Eveline czarny -jeszcze nieużywany 
Mascara The miaoww  Miss sporty  czarna - próbowałam parę razy i jest dobrze :)

 Eyelinery  dwa z serii matte ( szary i granatowy) jeden glossy ( Czarny ) LOVELY - wszystkie są mi dobrze znane , bardzo je lubię oczywiście mogłyby być lepsze ale za tą cenę cudów nie wymagam

 Eyeliner w pisaku art make up eveline - pierwszy raz się na niego skusiłam , dobrze się nim robi kreski , jest intensywnie czarny i delikatnie błyszczy na powiece
Kredka do oczu  nude eye pencil Lovely - cielista kredka potrzeba mi była na linie wodną , szkoda że szybko schodzi , ale testować będę dalej :)
 Na koniec moje ulubione firmy Ziaja  krem na dzień ktory cudownie pachnie i cudownie nawilża za jedyne 4zł cena na do widzenia, i alterra  krem na noc  nie miałam okazji go testować ale produkty tej firmy sprawdzają mi się w 100% 
A Wam co wpadło do koszyka w ramach promocji -49% ?
Czekacie tak jak ja na ostatni etap? 
Bo ja już doczekać się nie mogę :)) 
Trzymajcie się cieplutko :)

26 komentarzy:

  1. Czekam na promocje podkładów :) ale się obkupiłaś, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już byłam na podkładach ale jutro idę jeszcze raz :) a jak Twoje zakupy?

      Usuń
  2. Hah,,, sama zerkalam na te linery a kredki z Lovely niestety juz nie dostałam. Ale jej cena normalna nie jest wygórowana... jutro pędzę szaleć na podkładach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka żadna rewelacja, ale za taką cenę mona spróbować, poszalałaś na podkładach ?;)

      Usuń
  3. Ta pomadka do ust jest genialna:) Mam w zapasach 2 sztuki jeszcze z zeszłej promocji :P Mam tę samą kredkę cielistą z Lovely, ale nie jestem z niej zadowolona:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to się cieszę bo jakoś tak mnie podkusiła.. kredka rzeczywiście kiepska ,ale jeszcze dam jej szanse:)

      Usuń
  4. Życzę udanego testowania :)
    Świetnie że są takie promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy. Ja czaję się na jakiś podkład i puder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze puder , jutro polecę po niego :) astor perfect stay próbowałam u siostry , efekt był powalający ...;)

      Usuń
  6. Świetne łowy ;) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony odcień czerwieni z Wibo!

    Obserwuję, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że również byłaś na promocjach :) Jestem ciekawa tej maskary z eveline bo też się na nią czaiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jej nie wypróbuję , zaczęłam od tej z miss sporty ;)

      Usuń
  9. u mnie tym razem tylko to co potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładne rzęsy więc w każdej maskarze wyglądają dobrze. U mnie praktycznie w żadnej :D Dlatego mogłabyś kupić nawet taką na targu za złotówkę a i tak byś miała firanki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam , teraz rzęsy mam słabe i powyginane na 4 strony świata :/

      Usuń
  11. Zaszalałaś :) Kremu Ziaja z tej serii jeszcze nie miałam ( nie wiem jak to się stało:) ) .Ja na promocji nie byłam i twardo trzymam się tego,że nie zajdę do Rossmanna póki są te szaleńcze obniżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam zrezygnować z tych obniżek, ale nie jestem konsekwentna ;\ jutro jeszcze polecę po puder :(
      a krem ziaja jak na razie suuper!!

      Usuń
  12. Też skusiłam się na lakier Wibo Matte i eyeliner z Lovely.:)

    OdpowiedzUsuń